dinsdag 25 november 2008

Ervaringsdeskundige

Ik ben moeder van 3, inmiddels grote, kinderen, 2 zonen en een dochter, die wij met veel liefde en plezier hebben opgevoed. Als ze ziek waren of ergens last van hadden, deden wij er alles wat mogelijk was om ze te helpen. Ik heb een gesneden ui onder het bed gelegd als ze verkouden waren, en een stoombadkamer gemaakt voor verlichting van de pseudokroep. Bij darmkrampjes hebben wij eindeloos met ze gewiegd of gewandeld en van alles geprobeerd. Ik dronk tijdens de borstvoeding b.v. geen koemelk of gekruid eten. We hebben de kinderen venkelthee gegeven en buikjes gemasseerd. Noem maar op. Nachten waren we aan het wiegen om ze maar in slaap te krijgen bij darmkrampjes.
Mijn jongste zoon was 3 jaar, toen ik via het bedrijf van mijn ouders in aanraking kwam met aromatherapie en natuurlijke methodes om gezonder te blijven. Hoe meer ik de natuurlijke oliën heb ervaren hoe meer ik ging houden van de kracht uit de natuur en wat het kan doen voor je gezondheid. In de bijna 13 jaar hebben we veel zelf ervaren en ervaringen gehoord van ouders en hieruit zijn weer nieuwe combinaties van natuurlijke oliën ontwikkeld. Het meest trots ben ik op de producten die baby’s daadwerkelijk helpen bij verkoudheid en darmkrampjes en daardoor weer goed kunnen slapen. Ik heb van mijn moeder geleerd dat een kind beter en sterker wordt als hij/zij goed slaapt.